Lubię Drewno wspiera LUX MED, który nawiązał współpracę z Klubem Gaja w ramach 12 edycji Święta Drzewa

Od połowy września wystartuje proekologiczna akcja sieci prywatnej opieki zdrowotnej LUX MED, wykorzystująca niespotykane do tej pory na polskim rynku nośniki. Są nimi mini billboardy, które z dokładnością odwzorowują tradycyjne billboardy. Zostały wykonane w skali 1:12, z zachowaniem wszystkich szczegółów.

biuropodrozyreklamy.eu

W 8 parkach w Polsce pojawi się ponad 130 minibillboardów, które przekonują do szanowania zieleni. Idea akcji łączy nazwy planów medycznych LUX MED z gatunkami drzew. Są to takie gatunki jak: dąb, brzoza, jarzębina, orzech, jodła, sosna, platan. Każdy nośnik nawiązuje do innego gatunku drzewa, na przykład billboard z informacjami o planie medycznym „Dąb”, stanie pod dębem, tak jak „Jarzębina” pod jarzębiną.

biuropodrozyreklamy.eu

Cała akcja wspierana jest przez Stowarzyszenie Ekologiczno – Kulturalne Klub Gaja wraz z którą LUX MED na Święto Drzewa , które odbywa się 10 października, posadzi drzewa  w lasach Beskidu Śląskiego. Patronami medialnymi akcji są również: Wirtualna Polska, serwisy: Palapa, Purpose, Minimondo.

1

Kampania wykorzystująca mini billboardy została przygotowana przez agencję niestandardowego marketingu Biuro Podróży Reklamy (www.BiuroPodrozyReklamy.eu) i jest wspierana jest przez duet artystyczny Minimondo, który przygotował specjalną sesję zdjęciową by poruszyć wyobraźnię odbiorców i mediów.

Zapraszamy do oglądania!

biuropodrozyreklamy.eu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *